Maksed ja tagasimaksed
MAKSED
Tellimuste eest saab tasuda kasutades:
- Elektroonilised pangateenused:
- Swedbank
- Sebi
- Luminor
- Citadel
- Kaardiga maksmine:
- VISA
- MasterCard
- AMEX
Arveldamine on võimalik eurodes.
Makseid töödeldakse MakeCommerce.lt makseplatvormi abil.
VAHETUSED JA TAGASTUSED
Tagastamisreeglid:
Meie jaoks on oluline klientide rahulolu!
Seetõttu oleme teie jaoks olemas, kui soovite toodet tagastada või esitada kaebuse.
Pole hullu, kui muudate meelt. Teil on alates ostukuupäevast 14 päeva aega Pharma õlist ostetud toode uues ja kasutamata seisukorras tagastada. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me kahjuks pakkuda teile raha tagasi ega vahetust.
Kõige parem on tühistamisest teatada kirjalikult: [email protected]
- Ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.
- Tagastamise jaoks nõuame ostutšekki või ostutõendit.
- Kogu tagastamine toimub teie enda kulul.
- Kauba tagastamisel ostjale peab see tingimata vastama järgmistele tingimustele:
1.1 tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, korralikus pakendis;
1.2. toode peab olema Ostja poolt kahjustamata;
1.3. kaup peab olema kasutamata, avamata, oma kauba välimust kaotamata - etikett terve, kaitsekile terve jne (see ei kehti defektse toote tagastamise korral);
1.4. tagastatav kaup peab olema samas komplektatsioonis, nagu Ostja selle kätte sai;
1.5. toote tagastamisel on vajalik esitada selle ostu dokument. - Müüjal on õigus Ostja poolt tagastatud kaupa mitte vastu võtta, kui Ostja ei järgi kauba tagastamisel kehtestatud korda.
2.1 Müüja, kes tagastab Kliendile ebakvaliteetse toote eest, kohustub need tooted tagasi võtma ja asendama samalaadsete sobivate toodetega. Kui klient tellib vale toote ja soovib selle teise vastu vahetada, vastutab tagastus- ja saatmiskulud klient.
2.2 Juhul, kui Müüjal ei ole mittesobiva/defektse kauba tellimuse asendamiseks kaupa, tagastatakse Ostjale tasutud summa ilma tarnehinnata.
- Taganemisvormi näidis
(Kui soovite lepingust taganeda, täitke see vorm ja saatke see tagasi.)
– UAB "INEZA", Kirtimų g. 49D, 02244 Vilnius, Leedu, [email protected]
– Käesolevaga tunnistan/meie tühistan minu/meie sõlmitud lepingu järgmiste asjade ostmiseks kaup /järgmise teenuse osutamine
– Tellitud /saanud
– Tarbija(te) nimi
– Tarbija(te) aadress
– Tarbija(te) allkiri (ainult paberkandjal teavitamise korral)
– Kuupäev - Kauba tagastamiseks peate ise katma saatmiskulud. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha saatmiskulud.
- Kasutage jälgitavat saatmisteenust või ostke transpordikindlustus. Me ei garanteeri, et saame teie tagastatud kauba kätte.
- Saada kaup tagasi meie lattu:
UAB "INEZA"
Kirtimų g. 49D
LT-02244 Vilnius
Leedu
Raha tagastamine toimub peale kauba kättesaamist.
Tagasimaksed:
Meie poliitika kehtib 14 päeva. Kahjuks ei saa me teile pakkuda raha tagasi ega vahetust, kui ostust on möödunud 14 päeva.
Kauba tagastamiseks peate ise katma saatmiskulud. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha saatmiskulud.
- On teatud olukordi, kus tagastatakse ainult osa kauba eest tasutud summast (vajadusel):
- Kaupade puhul, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud muudel põhjustel kui tootja ja/või müüja eksimusel.
- Toodete puhul, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist.
- Tagasimaksed (vajaduse korral):
- Kui teie tagastus on kätte saadud ja kinnitatud, saadame teile e-posti teel kirja, mis teavitab teid, et oleme tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
- Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie rahalisi vahendeid ja teatud päevade jooksul (olenevalt algsest makseviisist) tehakse algsele makseviisile automaatselt tagasimakse.
- Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed (vajadusel):
- Kui te raha tagasi ei saa, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
- Seejärel võtke ühendust makseviisi haldava ettevõtte või oma pangaga. Tagasimaksete töötlemine võib võtta veidi aega.
- Kui olete seda kõike teinud ja raha ikka tagasi pole saanud, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]
- Soodushinnaga kaubad (vajadusel):
- Tagastada saab vaid tavahinnaga kaupadelt, sooduskaupa kahjuks tagastada ei saa.
Kõigi küsimuste korral võtke meiega ühendust: [email protected]
KAEBUS
Kui teie ost on puudulik, sisaldab kahjustatud tooteid või pole saabunud, saame teid siin aidata.
Palun teavitage meid e-posti teel aadressil [email protected]
Ärge unustage lisada probleemi fotot.
- Vahetus (vajadusel)
Vahetame välja ainult defektsed või kahjustatud esemed. Kui soovite mõnda eset vahetada, saatke meile e-kiri aadressil [email protected]. Olenevalt teie elukohast võib kuluda erinevat aega, enne kui vahetatud toode teieni jõuab. - Kingitused
- Kui kaup märgiti ostmisel kingituseks ja saadeti teile otse, saate oma tagastamise väärtuses kinkekrediiti. Kui oleme tagastatud kauba kätte saanud, saadetakse teile kinkekaart.
- Kui kaupa ei märgitud ostmisel kingituseks või kingi tegija saatis tellimuse ise, et teile hiljem kinkida, saadame kingituse tegijale raha tagasi ja ta on teie tagastamisest teadlik.