Ostutingimused

1. MÕISTED JA MÄÄRATLUSED

1.1. Ostu-müügi tingimused ja tingimused (edaspidi - Tingimused) - need on kaugmüügi lepingu osa, milles määratakse ostja ja müüja õigused ja kohustused, ostetud kaupade tingimused ja nende eest tasumise tingimused, kaupade kohaletoimetamise ja tagastamise kord, osapoolte vastutus ning muud kaupade ostu ja müügiga seotud asjaolud, mis on seotud www.pharmaoil.ee veebipoega.

1.2. Veebipood - www.pharmaoil.ee veebisaidil asuv elektrooniline kauplus, kus ostja, olgu ta registreeritud või mitte registreeritud Internetipoe süsteemis, saab osta müüja pakutavaid tooteid.

1.3. Müüja on OÜ INEZA piiratud vastutusega äriühing, mille registrijärgne asukoht on Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilniuse, KMKR (käibemaksukohustuslase kood): LT105534219, identifitseerimisnumber: 110553420; e-post: [email protected], kes samuti on Internetipoe omanik.

1.4. Ostja - isik, kes vastab käesolevate ostutingimuste punktis 2.4 sätestatud nõuetele ja kes on ostnud kaupu e-poest.

1.5. Ostu-müügi leping - ostja ja müüja vahel sõlmitud kaupade ostu-müügi leping, mis koosneb kauba tellimusest, mille ostja esitab müüjale Internetipoes, ning ostu-müügi tingimustest.

1.6. Tööpäevad on tööpäevad esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.

1.7. Kohaletoimetamine - see on müüja poolt, tarnija kaudu, tellimuses märgitud kaupade tegelik kliendile kohaletoimetamine.

1.8. Tarnija - kullerfirma, kellega Müüja teeb koostööd kaupade tarnimisel.

1.9. Salasõna - tähendab tähtede, numbrite või muude sümbolite jada, mille Klient valib Veebipoes registreerimisel ja mida kasutatakse Kliendi kontole juurdepääsuks Veebipoes.

1.10. Klient - isik, kellele võib osutada elektroonilisi teenuseid või sõlmida müügilepingu vastavalt määrustele ja õigusnormidele.

1.11. Tarbija on füüsiline isik, kes sõlmib kauplejaga õigusliku tehingu, mis ei ole otseselt seotud tema majandus- või kutsetegevusega.

1.12. Kliendikonto - iga Kliendi jaoks eraldi konto, mille Müüja avab Kliendi nimel pärast seda, kui Klient on registreerunud ja sõlminud Kliendikonto teenuse osutamise lepingu.

1.13. Ettevõtja: füüsiline isik, juriidiline isik või organisatsiooniline üksus, mis ei ole juriidiline isik ja millele on seadusega antud juriidilise isiku staatus, kes tegeleb majandus- või kutsetegevusega enda nimel ja teeb oma majandus- või kutsetegevusega otseselt seotud õigustoiminguid.

1.14. Tarbijaõigustega kaupleja  on füüsiline isik, kes sõlmib ostu-müügilepingu, mis on otseselt seotud tema äritegevusega, kui ostu-müügilepingu sisust nähtub, et see ei ole kaupleja jaoks kutsetegevusega seotud, eelkõige tema äritegevuse eseme osas, nagu on märgitud äritegevuse keskregistri ja äriteabe sätetes.

1.15. Registreerimine tähendab tegelikku toimingut, mis toimub Tingimustes sätestatud viisil ja mis on vajalik selleks, et klient saaks kasutada kõiki e-poe funktsioone.

1.16. Poe veebileht - see on Interneti veebileht, mida müüja haldab ja kus tegutseb Internetipood, mis asub www.pharmaoil.ee domeenil.

1.17. Toode - toode, mille Müüja teeb kättesaadavaks Poe veebilehel ja mille kohta võib sõlmida müügilepingu.

1.18. Püsiv andmekandja - vahend, mis võimaldab kliendil või müüjal salvestada isiklikku teavet viisil, mis võimaldab tulevikus sellele teabele juurde pääseda vastava teabe kasutamise eesmärkide ajal ja mis võimaldab salvestatud teavet taastada muutumatul kujul.

2. ÜLDTINGIMUSED

2.1. Müüja kohustub ostu-müügilepingu alusel müüma ja tarnima kauba Ostjale ning Ostja kohustub kauba vastu võtma ja tasuma kauba eest ettenähtud rahasumma ning tasuma tarnekulud vastavalt Tingimustes sätestatud tingimustele.

2.2. Ostja kinnitab tingimused, lugedes neid ja märgistades kasti "Olen lugenud ja nõustun e-poe tingimuste ja privaatsuspoliitikaga". Sel viisil heakskiidetud tingimused kujutavad endast Ostja ja Müüja OÜ INEZA(edaspidi "Pooled") jaoks siduvat juriidilist dokumenti, milles sätestatakse Poolte õigused ja kohustused, kaupade ostu- ja maksetingimused, kaupade tarnimise ja tagastamise kord, Poolte vastutus ja muud sätted, mis on seotud kaupade ostu ja müügiga www.pharmaoil.ee veebipoes.

2.3. Müüjal on õigus igal ajal muuta, parandada ja/või täiendada Reegleid, järgides Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud nõudeid.

2.4. E-poes www.pharmaoil.ee on õigus osta nii registreeritud kui ka registreerimata ostjatel, kes on:

2.4.1. Teovõimelised täisealised füüsilised isikud, s.t. isikud, kelle teovõimet ei ole kohus piiranud;

2.4.2. Juriidilised isikud;

2.4.3. Kõigi eespool nimetatute volitatud esindaja.

2.5. Kinnitades Reegleid, kinnitab Ostja, et tal on õigus osta kaupu e-poest www.pharmaoil.ee.

2.6. Veebipoe kaubandustegevus toimub Eesti Vabariigis.

2.7. Kõik õigused E-poele, sealhulgas omandiõigused, intellektuaalomandi õigused selle nimele, internetidomeenile, Poe veebilehele, samuti Poe veebilehel olevale sisule, vormidele ja logodele (v.a. veebilehel esitatud logod ja fotod, mille autoriõigused kuuluvad kolmandatele isikutele) kuuluvad Müüjale, ning nende kasutamine võib toimuda ainult Reeglites sätestatud korras, järgides Reegleid ja saades Müüjalt kirjaliku nõusoleku.

2.8. Keelatud on kasutada E-poe ressursse ja funktsioone Kliendi tegevuseks, mis rikub Müüja huve, s.t:

  • teise ettevõtte või toote reklaamimiseks;
  • tegevus, mis seisneb Müüja äritegevusega mitteseotud sisu avaldamises;
  • tegevus, mis seisneb vale või eksitava sisu avaldamises.

3. OSTJA ÕIGUSED

3.1. Ostja ostab kaupu e-poest vastavalt käesolevatele tingimustele ja Eesti Vabariigi õigusaktidele.

3.2. Ostjal on õigus, põhjendusi esitamata ja ilma muude kuludeta kui need, mis on sätestatud Tsiviilseadustiku paragrahvis 6.228-11, taganeda kaugmüügilepingust või väljaspool äriruume sõlmitud lepingust 14  (neliteist) päeva jooksul, välja arvatud käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud erandid. Ostulepingust saab taganeda ainult juhul, kui kaupa ei ole kasutatud, kahjustatud või selle välimus ei ole oluliselt muutunud, st kauba või selle pakendi välimusele on tehtud ainult selliseid muudatusi, mis olid vajalikud saadud kauba kontrollimiseks. Ostja peab seda õigust vastutustundlikult kasutama ja kauba tagastama originaalses korras pakendis ning tagastama kõik kauba komplekti kuuluvad osad. Lepingust taganemisel vastutab Ostja kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud tegevustest, mis ei olnud vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks. Ostja õigus lepingust taganeda määratakse vastavalt Eesti Vabariigi Tsiviilseadustiku paragrahvile 6.228-10 "Tarbijate õigus taganeda kauglepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust".

3.3. Ostja peab lepingust taganemisest teatama Müüjale kirjalikult, esitades Müüjale lepingust taganemise taotluse. Selle taotluse võib esitada näiteks kirjalikult Müüja aadressile Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilniuse või e-posti teel Müüja meili: [email protected].

3.4. Ostja saab taganemisõigust kasutada ainult siis, kui ta on neid tingimusi täitnud:

3.4.1. Kauba seisukord peab olema Ostja poolt muutmata (mitte mõjutatud keemiliste ainete ega veega).

3.4.2. Kauba välimus peab olema säilinud (siltide kahjustamata, kaitsekile ega muud sellist eemaldamata) (see punkt ei kehti, kui tagastatakse defektne kaup).

3.4.3. Tagastatav kaup peab olema samas komplektis nagu Ostja saadud.

3.4.4. Tasuta kauba tagastamine toimub vastavalt Eesti Vabariigi Tsiviilseadustiku paragrahvidele 6.228-10 ja 6.228-11 ettenähtud korras.

3.4.5. Ostja peab tagastades kvaliteetse kauba esitama ostudokumendi.

3.4.6. Müüja kohustub tagastama makstud summa kvaliteetse kauba eest tagastamisel 14 päeva jooksul, välja arvatud juhul, kui on kokku lepitud teisiti.

3.5. Müügi leping loetakse tühistatuks lepingust taganemise korral.

3.6. Kui Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja esitab lepingust taganemise avalduse enne Müüja pakkumise vastuvõtmist, siis pakkumine tühistatakse.

3.7. Müüja kohustub tagastama kõik Tarbija või Tarbija õigusi omava Ettevõtja esitatud lepingust taganemise avalduse saamise päevast arvates 14 päeva jooksul kõik tema tehtud maksed, sealhulgas kauba Tarbijale või Tarbija õigusi omavale Ettevõtjale tagastamise kulud. Müüja võib hoida tagastatud maksete tagasimaksmist kuni Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja on kauba tagastanud või esitanud tõendid, et kaup on tagasi saadetud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

3.8. Kui Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja, rakendades lepingust taganemise õigust, valib muu kauba kättetoimetamise viisi kui Müüja poolt pakutud odavaim tavaline kättetoimetamise viis, Müüja ei pea tagastama Tarbija poolt kantud täiendavaid saatmiskulusid.

3.9. Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja peab viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise kuupäevast, tagastama kauba Müüja poolt määratud aadressile. Tähtaja järgimiseks piisab kauba saatmisest Müüja aadressile enne tähtaja lõppu.

3.10. Taganemise korral katavad kulud otsestest tagastamiskuludest ainult Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja.

3.11. Kui kaup tavaliselt ei saa postiga tagasi saata oma olemuse tõttu, siis Müüja teavitab Tarbijat või Tarbijat õigusi omavat Ettevõtjat tagastamise kuludest Poodi veebilehel..

3.12. Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja vastutab mistahes kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud kauba kasutamisest rohkem kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks.

3.13. Müüja tagastab makse samal makseviisil, mida Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja kasutas, välja arvatud juhul, kui Tarbija või Tarbija õigusi omav Ettevõtja on selgelt nõustunud muu tagasimakseviisiga, mis ei tekita täiendavaid kulusid.

3.14. Kui ostja on Tarbija, ei anta talle õigust ostu-müügilepingust keelduda, kui teenuse objekt on esemed, mis nende olemuse tõttu on pärast kohaletoimetamist lahutamatult seotud teiste esemetega.

4. OSTJA KOHUSTUSED

4.1. Internetipoe tellimuse esitanud Ostja peab tasuma kauba eest ja võtma selle vastu vastavalt nende Reeglitele kehtestatud korrale.

4.2. Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab sisselogimisandmed, peab ta viivitamatult, kuid mitte hiljem kui ühe päeva jooksul, sellest teatama Müüjale.

4.3. Ostja peab viivitamata uuendama oma registreerimisandmeid ja/või muutunud andmeid Ostja konto informatsiooni vormis.

4.4. Kauba vastuvõtmisel peab Ostja kauba hoolikalt üle vaatama ja kontrollima ning viivitamatult teavitama Müüjat (e-posti või telefoni teel, mis on märgitud E-poes kontaktide all) saadetise kahjustustest, selgelt nähtavatest kauba defektidest, kauba mudeli või komplekti mittevastavusest Ostja tellimusele.

4.5. Kui kullerilt kätte saadud pakendis ilmnevad kahjustused, peab Ostja sellest kohe teatama kullerile ja koostama pakendi kahjustuste akti. Kui tellitud kaup on vastu võetud ja saadetise dokument on allkirjastatud ilma märkusteta, loetakse, et saadetis on kätte toimetatud korralikult.

4.6 Kui Klient valis kauba kättetoimetamise teenuse pakiautomaati, peab Klient saadetise kättesaamisel ja paki kahjustuse avastamisel võtma ühendust pakiautomaadi töötajaga ja koostama paki kahjustuse akti.

4.7. Kui Klient on kauba kätte saanud, peab ta kontrollima, kas ostetud kaup on kvaliteetne, ja teavitama Müüjat e-posti või telefoni teel, mis on märgitud Veebipoe kontaktide jaotises, leitud kvaliteedipuudustest, mida ei olnud võimalik kauba üleandmise ajal märgata.

4.8. Klient peab tasuma kvaliteetse kauba tagastamise kulud. Kui kaup tagastatakse kvaliteedipuuduse tõttu, katab kauba tagastamise kulud Müüja.

5. MÜÜJA ÕIGUSED

5.1. Müüjal on õigus ajutiselt või alaliselt lõpetada Veebipoe tegevus, sellest Klienti ette teavitamata, muuta Veebipoodi või selle üksikuid osi, kogu ja mis tahes selle sisu, piirata selles tehtavaid oste, muuta Veebipoe tegevuse veebiaadressi, piirata registreeritud Klientide arvu. Ajutisest või alalisest Veebipoe tegevuse peatamisest teavitab Müüja Veebipoe lehel oleva teate ja (või) Klientide registreerimiskontode kaudu saadetavate teadete kaudu. Kui ettevõte peatab ajutiselt või lõpetab alaliselt e-poe tegevuse, teavitab Müüja neid Kliente, kes on juba tellimuse esitanud, kuid pole seda veel kätte saanud, nende registreerimiskontode kaudu või eraldi teatega igaühele, teavitades esitatud tellimuste edasisest täitmisprotsessist.
5.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta, täiendada või parandada Ostutingimusi, lähtudes Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud nõuetest. Muudatustest teavitatakse Kliente, kui nad logivad oma kontole pärast uue Tingimuste redaktsiooni jõustumist.

6. MÜÜJA KOHUSTUSED

6.1. Müüja kohustub nendes Ostutingimustes ja Veebipoes kehtestatud tingimustes võimaldama Kliendil kasutada Veebipoe pakutavaid teenuseid (registreeruda Veebipoe süsteemis, luua ostukorv Veebipoes, esitada tellimus, tasuda tellimus, saata tellimus).

6.2. Müüja kohustub tarnima Kliendi tellitud kaupu Kliendi poolt määratud aadressile tingimustes sätestatud tingimustel.

6.3. Müüja, kui ta ei saa tarnida Kliendi tellitud toodet, kohustub pakkuma Kliendile sarnast toodet, mis on võimalikult sarnane omadustelt. Kui Klient keeldub vastu võtmast analoogse või võimalikult sarnast toodet, kohustub Müüja tagastama Kliendi poolt makstud summa 14 päeva jooksul.

7. OSTJA REGISTREERIMINE JA MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE

7.1. Klient saab tellimuse esitada Internetipoes veebilehe kaudu või e-posti teel seitse päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas.

7.2. Klient saab osta tooteid Internetipoest, olles registreerunud Internetipoes süsteemis aadressil www.pharmaoil.ee või ilma registreerumata vastavalt Internetipoe kehtestatud reeglitele.

7.2.1. Kliendi konto loomiseks peab Klient läbima tasuta registreerimise protsessi.

7.2.2. Tellimuse esitamiseks Internetipoes pole registreerimine kohustuslik.

7.2.3. Soovides registreeruda, peaks Klient täitma Müüja e-poe veebilehel esitatud registreerimisvormi ning saatma selle Müüjale elektroonilisel teel, valides registreerimisvormis vastava valiku. Registreerimise ajal määrab klient individuaalse salasõna.

7.2.4. Uue konto registreerimisel kohustub klient esitama õiged andmed.

7.2.5. Klient, täites registreerimisvormi, saab tutvuda Tingimuste ja Privaatsuspoliitikaga ning nõustub nende sisuga, märkides vastava ruudu vormil.

7.2.6. Pärast täidetud registreerimisvormi esitamist saab Klient Müüjalt kohe kinnituse registreerimise kohta märgitud e-posti aadressile. Sel hetkel sõlmitakse kliendi elektroonilise kontoteenuse leping ning klient saab logida sisse oma kontole ja teha muudatusi registreerimise käigus esitatud andmetes.

7.3. Toote üksikasjalikku kirjeldust ja selle ostmise tingimusi saab ostja vaadata, klõpsates tootenime ja/või pildi peal. Kui mõne toote kogus on piiratud, teavitatakse ostjat sellest toote kirjelduses. Seetõttu palub müüja, kui selline teave on saadaval, ostjal enne toote tellimist müüjaga ühendust võtta. Sellisel juhul, kui ostja ei võta müüjaga ühendust täpsema teabe saamiseks ja tellib toote ning müüjal puuduvad selle toote varud või neid on ebapiisavalt, lahendatakse olukord vastavalt Ostja-müüja tingimuste punktile 6.3.

7.4. Ostu sooritamiseks teeb ostja tellimuse internetipoes vastavalt tellimuse vormil esitatud juhistele. Registreeritud ostja saab toodete valimise ja/või tellimise protseduuri teostada, olles sisse logitud oma kontole internetipoes.

7.5. Pärast tellimuse kinnitamist, st kõigi nende tingimuste täitmist, loetakse ostu-müügi leping ostja ja müüja vahel sõlmituks.

  • Ostja koostab ostukorvi, järgides müüja antud juhiseid.
  • Ostja täpsustab tarneandmed;
  • Ostja teeb makse ja müüja saab selle makse kätte;
  • Müüja kinnitab teatega, et ostja tellimus on vastu võetud.

7.6. Leping loetakse sõlmituks ainult nende ostja poolt tellitud kaupade osas, mille müüja on kinnitanud. Ostu-müügi leping loetakse täidetuks, kui kaubad antakse ostjale üle vastavalt ostu-müügi tingimustele ja Eesti Vabariigi õigusaktidele.

7.7. Kauba kohaletoimetamise tähtaeg hakkab kulgema alates ostja tasumise päevast..

7.8. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügileping registreeritakse ja salvestatakse veebipoe andmebaasis. Kui Ostja on registreerunud veebipoe süsteemi, on Ostjal võimalus vaadata ostuajalugu süsteemis, kui ta on sisse loginud oma kontole veebipoes.

8. HINNAD, MAKSEVIISID JA -TINGIMUSED

8.1. Veebipoes müüdavad kaubad on loetletud koos nende müügihinnaga. Veebipoes ja koostatud tellimuses märgitud kaupade hinnad on eurodes koos käibemaksuga (KM). Kui ei ole sätestatud teisiti, kannab tarnekulud ostja.

8.2. Juhul kui Müüja ei saa olulistel põhjustel Ostjale tellitud kaupa tarnida, võib Müüja pakkuda Ostjale alternatiivset kaupa, teavitades sellest ühel Ostja poolt märgitud kontaktandmetest (telefoni teel, SMS-sõnumiga või e-posti teel). Kui Ostja ei nõustu Müüja toote asendamisega alternatiivse tootega, kohustub Müüja 14 (neljateistkümne) päeva jooksul tagastama Ostja makse.

8.3. Ostja võib kauba eest tasuda ühel järgmistest viisidest:

  • Tasumine kaardiga - MC/VISA/AMEX või pangaülekandega välise maksesüsteemi kaudu - MakeCommerce.lt
  • Makseid saab teha Swedbanki, Sebi, Luminori ja Citadele elektrooniliste pangateenuste kaudu;
  • Kui Klient valis ettemakse vormi, peab ta 7 tööpäeva jooksul tasuma tellimuse eest vastavalt sõlmitud ostu-müügilepingus määratud summale.

8.4. Kui Klient ei tasu makset punktis märgitud tähtaja jooksul, määrab Müüja kliendile täiendava tähtaja makse sooritamiseks ja teavitab sellest Klienti. Teave lisamaksetähtaja kohta peab sisaldama ka teavet selle kohta, et müüja taganeb müügilepingust selle tähtaja lõppemisel. Kui teine maksetähtaeg ei ole tegelikult lõppenud, saadab Müüja Kliendile taganemisavalduse püsival andmekandjal.

9. MÜÜJA POOLT KOHALDATAVAD KAMPAANIAD JA KINKEKAARDID

9.1. Müüjal on õigus oma äranägemise järgi korraldada ja läbi viia erinevaid kampaaniaid, näiteks toodete hinnaalandusi, komplektide moodustamisi jne. Kampaaniad ja hinnaalandused tuleb korraldada ja teatavaks teha vastavalt tsiviilseadustiku § 6.353 (1-8) nõuetele.

9.2. Müüjal on õigus ühepoolselt ja ette teatamata muuta kampaaniate kestust, tingimusi või neid tühistada. Mis tahes kampaania tingimuste ja korra muutmine või tühistamine kehtib ainult alates muudatuse rakendamise hetkest ega laiene juba sõlmitud ostu-müügi lepingutele enne muudatuste kehtivuse saavutamist. Teave käimasolevate kampaaniate kohta on kättesaadav veebipoe veebilehel ja võib olla kättesaadav ka veebipoe muudes teabelevi kanalites.

9.3. Müüjal on õigus ühepoolselt määrata muud liiki kaupu, mille suhtes allahindlusi ei kohaldata.

10. KAUPADE TARNIMINE

10.1. Müüja teostab tarne Eesti Vabariigi territooriumil.

10.2. Müüja kohustub tarnima müügilepingu esemeks olevad kaubad ilma puudusteta.

10.3. Kaupade tellimisel peab Ostja tellimuse vormil täpsustama:

  • Kui ostja soovib, et kaubad tarnitaks kullerteenuse kaudu, siis esitab ta tarne aadressi.
  • Kui ostja soovib, et kaup tarnitaks kullerteenuse kaudu, valib ta tarneteenuse osakonna, terminali või pakiautomaadi, kuhu ostja soovib, et kaup tarnitaks. Kui kaupu saabunud tarneteenuse osakonnad või terminalid esitavad teatavaid nõudeid (nt maksimaalne kaalu- või mõõtmetepiirang), tuleb neid järgida. Kui tellimust ei saa selle tarneteenuse kaudu saata, teavitatakse ostjat ühe tema esitatud kontaktandmete (telefoni või e-posti) kaudu.

10.4. Kulleriga kättetoimetamise valiku korral peab ostja isiklikult kaupu vastu võtma. Sellisel juhul, kui ostja ei saa isiklikult kaupu vastu võtta, kuid kaubad on kohale toimetatud ostja poolt esitatud aadressile ja muude ostja poolt esitatud andmete põhjal, ei ole ostjal õigust esitada müüjale pretensioone kaupade kohaletoimetamise ebasobivuse või muude kohaletoimetamise mittevastavuste kohta.

10.5. Kui klienti ei leita aadressil, mille klient on tellimust esitades määratlenud kui tarne aadressi, siis tarnija töötaja jätab teate või üritab kliendiga telefoni teel ühendust võtta, et kokku leppida tarne aeg. Kui tarnija tagastab tellitud kauba veebipoodi, võtab müüja ostjaga ühendust e-posti või telefoni teel ning lepib ostjaga uuesti kokku tarnekuupäeva ja hinna.

10.6. Müüja avaldab poe veebilehel teabe tarne ja tellimuse töötlemiseks vajalike tööpäevade arvu kohta.

10.7. Poe veebilehel olevad tarne- ja tellimuse täitmise kuupäevad on arvestatud tööpäevades.

10.8. Tellitud kaubad tarnitakse tarnija poolt kliendi tellimuse vormis määratud aadressile.

10.9. Müüja kohustub tarnima kauba 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

10.9.1. Kui tellitud kaupade tarnimine viibib ettenägematutel, müüjast sõltumatutel asjaoludel, kohustub müüja viivitamatult ühendust võtma ostjaga ja kokku leppima kaupade tarnimise tähtaja ning muude tarnega seotud küsimuste osas.

10.9.2. Kauba kohaletoimetamise tähtaja hilinemise korral on ostjal õigus esitada nõue kaupade kohaletoimetamiseks täiendava mõistliku tähtaja jooksul, võttes arvesse asjaolus. Kui müüja ei toimeta kaupu ostja määratud täiendava tähtaja jooksul, on ostjal õigus ühepoolselt leping lõpetada.

10.9.3. Kui müüja keeldub esemete tarnimisest või kui tarnimine kokkulepitud tähtajaks on olulise tähtsusega, võttes arvesse kõiki lepingu sõlmimisega seotud asjaolus, või kui ostja teavitas enne lepingu sõlmimist müüjat, et esemete tarnimine kokkulepitud tähtajaks on olulise tähtsusega, sellistel juhtudel, kui müüja ei tarni esemeid kokkulepitud tähtajaks, on ostjal õigus viivitamata leping ühepoolselt lõpetada.

10.10. Kõigil juhtudel vabastatakse müüja vastutusest esemete tarnimise tähtaegade rikkumise korral, kui esemeid ei tarnita ostjale või neid tarnitakse mitteõigeaegselt ostja süül või vääramatu jõu asjaolude tõttu.

10.11. Tellimuse väljasaatmise päeval saadetakse kliendile saadetise saatmist kinnitav teave tema määratud e-posti aadressile või SMS-i teel.

10.12. Tellimuse kohaletoimetamise ajal antakse ostjale toode üle siis, kui ostja allkirjastab kulleri elektroonilises saadetiste märgistamise seadmes või toode võetakse kätte pakiautomaadist ning kohaletoimetamisteenuse pakkujate andmebaasis registreeritakse vastuvõtmise fakt.

10.13. Kauba kohaletoimetamise (transpordi) teenuste tasud ja kohaletoimetamise tingimused on esitatud veebisaidil www.pharmaoil.ee. Müüjal on õigus rakendada erilisi kauba kohaletoimetamise (transpordi) teenuse allahindlusi vastavalt müüja Internetipoes kehtestatud tingimustele.

10.14. Müüja lisab kliendi soovi korral kohaletoimetamise objektiks olevale saadetisele kviitungi või käibemaksuarve, mis hõlmab kohaletoimetatud kaupu. Et saada käibemaksuarvet, peab ostja ostu ajal deklareerima, et ostab kaupu ettevõtjana (maksumaksjana). Deklaratsioon esitatakse, märkides vastava ruudu tellimuse vormis enne tellimuse saatmist müüjale.

11. KAUPADE KVALITEEDI TAGAMINE

11.1. Iga veebipoes müüdava toote omadused on esitatud www.pharmaoil.ee veebilehel kättesaadavas tootekirjelduses.

11.2. Müüja ei vastuta selle eest, et veebipoes müüdavate toodete suurus, kuju ja värv võivad erineda tegelikest toodete suurustest, kuju ja värvist ostja kasutatava ekraani omaduste tõttu, mis ei sõltu müüja tahtest. Toodete pildid on mõeldud ainult illustreerimiseks ja on näidisfotod. Originaalsete toodete värvid, kirjed, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid ja/või muud omadused võivad visuaalsete omaduste tõttu näida erinevad tegelikkusest, seega palume juhinduda toodete kirjeldustes esitatud omadustest. Ostjale soovitatakse lugeda toote kirjeldust.

11.3. Müüja tagab toodete defektivaba kohaletoimetamise (välja arvatud juhul, kui need kahjustuvad kohaletoimetamise ajal). Müüja vastutab ostja ees, kui tootel on puudusi (garantii).

11.4. Kui kaup on defektne, võib klient:

  • Esitada hinnaalanduse või ostu-müügi lepingu tühistamise deklaratsioon, välja arvatud juhul, kui müüja asendab halva kvaliteediga toote defektivaba tootega või kõrvaldab puuduse viivitamata ja ostjale ebamugavust valmistamata. See piirang ei kehti, kui toode on juba müüja poolt asendatud või parandatud või kui müüja ei ole täitnud kohustust asendada halva kvaliteediga toode või kõrvaldada puudused. Klient võib müüja pakutud defekti kõrvaldamise asemel nõuda toote asendamist uuega või nõuda puuduse kõrvaldamist, välja arvatud juhul, kui ei ole võimalik tagada, et toode vastab lepingule kliendi valitud viisil või see nõuaks müüjalt ebaproportsionaalselt suuri kulusid võrreldes müüja pakutud viisiga. Kulude ületamist hinnates võetakse arvesse defektivaba toote väärtust, leitud defekti tüüpi ja olulisust ning ka klient võiks kogeda muud tüüpi ebamugavusi. Klient ei saa keelduda ostu-müügi lepingust, kui puudus on ebaoluline.
  • nõuda halva kvaliteediga toote asendamist uuega või defekti kõrvaldamist. Müüja kohustub asendama halva kvaliteediga toote defektivaba tootega või kõrvaldama defekti mõistliku aja jooksul, põhjustamata kliendile ebamugavusi. Müüja võib keelduda kliendi nõude rahuldamisest, kui halva kvaliteediga toodet ei saa kooskõlla viia kliendi valitud viisil müügilepinguga või kui see nõuaks ebaproportsionaalselt suuri kulusid võrreldes teise võimaliku müügilepingu täitmise viisiga. Vahetamise seotud kulud kannab müüja.
  • Kui tooted ei vasta lepingule, klient, kes on tarbija, võib nõuda nende parandamist või asendamist. Müüja võib asendada toote, kui tarbija nõuab selle parandamist, või parandada toote, kui tarbija nõuab selle asendamist, kui tarbija valitud viisil toote vastavuse tagamine lepingule ei ole võimalik või selleks on vaja ebaproportsionaalselt suuri kulusid.

11.5. Klient, kasutades garantiitingimusi, peab halva kvaliteediga toote toimetama müüja aadressile, kasutades kullerteenuseid. Müüja kannab tarnekulud.

11.6. Müüja vastutab garantii alusel, kui füüsiline defekt avastatakse kahe aasta jooksul pärast toodete üleandmist kliendile. Defekti kõrvaldamise või defektivaba toote asendamise nõue lõpeb ühe aasta möödumisel, kuid see tähtaeg ei või lõppeda varem kui esimeses lauses märgitud tähtaeg. Selle aja jooksul võib klient keelduda müügilepingust või esitada hinnaalanduse deklaratsiooni toote puuduste tõttu. Kui klient nõuab toote asendamist defektivaba tootega või defekti kõrvaldamist, hakkab müügilepingust loobumise või hinnaalanduse esitamise tähtaeg jooksma alates asendamise või defekti kõrvaldamise tähtaja möödumisest. Kui kaup ei vasta lepingule, võib Tarbija esitada hinnalanduse või lepingust taganemise deklaratsiooni, kui: Müüja keeldus remondi või asendamise kohustuse täitmisest või tema avaldusest või asjaoludest selgus, et ta ei täida seda; Müüja juba tagas, et kaubad vastavad lepingule; või kauba mittevastavus lepingule on nii oluline, et sellest tulenevalt saab kohe hinna alandada või lepingust taganeda. Tarbija ei saa lepingust loobuda, kui toote mittevastavus lepingule ei oma olulisust. Tarbijajuhtumis eeldatakse, et erinevus on oluline. Müüja tagastab tarbijale koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tarbija teate saamise päevast, tasutud summad, mis on seotud hinnaalandi kasutamisega. Lepingust taganemise korral tagastab tarbija viivitamatult kauba müüjale oma kuludega, samas müüja tagastab viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise või tõendamise päevast, kauba.

11.7. Klient võib saata kirjalikke kaebusi seoses toodetega või müügilepingu täitmisega müüja e-posti aadressile: Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilnius.

11.8. Müüja vastab kliendi esitatud kaebusele või müügilepingu täitmise kohta tehtud kaebusele 14 päeva jooksul alates kaebuse saamise kuupäevast.

11.9. Klient võib esitada müüjale kaebuse, mis on seotud müüja poolt tasuta pakutavate elektrooniliste teenuste kasutamisega. Kaebuse võib esitada näiteks elektrooniliselt ja saata e-posti aadressile: [email protected]. Kaebus peab sisaldama probleemi kirjeldust. Müüja uurib kaebust ja annab kliendile viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul vastuse.

11.10. Müüja või tootja võib anda täiendava garantii toote kvaliteedi kohta. Konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on täpsustatud toote kirjelduses või garantiidokumendis. Lisagarantii andmine ei muuda seaduslikke toote garantii tingimusi ja kehtivust.

11.11. Juhul kui Müüja või tootja ei anna täiendavat garantiid kauba kvaliteedile, kohaldatakse Ostja poolt ostetud kauba suhtes seaduses sätestatud garantiid ja selle kehtivusaegasid.

12. TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

12.1. Te võite tagastada kõik www.pharmaoil.ee veebipoest ostetud kvaliteetsed kaubad 14
 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast, välja arvatud seemned ja seened(vastavalt Eesti Vabariigi valitsuse 22. juuli 2014. aasta otsusega nr 738 kinnitatud "Jaekaubanduse eeskirjadele").

12.2. Kui ostetud toode on halva kvaliteediga, siis sellisel juhul toimub kauba tagastamine seadusliku garantiiaja jooksul. Müüja vastutab puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates ostukuupäevast. (EL tsiviilseadustiku § 6.338). Internetipoest ostetud toote kvaliteedi kohta pretensiooni esitamiseks tuleb saata e-kiri aadressile: [email protected].

12.3. Tagastades kvaliteetseid kaupu, kui need ei kuulu 12.1 punktis loetletud tagastamatu kaupade nimekirja, tuleb järgida järgmisi tingimusi:

  • Tagastatav toode peab olema originaalses korras pakendis;
  • Kaup peab olema ostja poolt kahjustamata;
  • Toode peab olema kasutamata, säilitades oma algse väljanägemise: siltide puutumatus, kaitsekile kinnitamine jne.
  • Tagastatav toode peab olema samas komplektis nagu ostja selle sai.
  • Kauba tagastamisel tuleb esitada täidetud tagastamisdokument, mis lisatakse ostetavatele kaupadele.

12.4. Müüjal on õigus keelduda vastu võtmast ostja tagastatud kaupu, kui ei ole järgitud tagastamise tingimusi.

12.5. Kui ostja tagastab kvaliteetse toote, siis tagastamise kulud arvestatakse tagastatavast summast maha. Kui tagastatav toode ei vasta kvaliteedistandarditele, siis müüja tasub tagastamiskulud.

12.6. Pakkide tagastamine kullerteenuse abil on võimalik. Tagastamine pole võimalik pakiautomaatide ja posti kaudu. Tagastamise aadress:
Kirtimų g. 49D, LT-02244 Vilnius

12.7. Tagastatud kaupade eest teostatakse tagasimakseid 14 päeva jooksul pangaülekandega tagastusvormil märgitud maksja pangakontole.

12.8. Müüja ei vastuta tagastatud kauba tellimuse täitmata jätmise või hilinemise eest, kui ostja esitab tagastamiseks vajalikud andmed valesti.

13. OSTJA JA MÜÜJA VASTUTUS

13.1. Ostja vastutab täielikult tema poolt esitatud isikuandmete õigsuse eest. Kui ostja ei esita registreerimisvormis täpseid isikuandmeid, ei vastuta müüja sellest tulenevate tagajärgede eest ning omab õigust nõuda ostjalt tekitatud otsese kahju hüvitamist.

13.2. Ostja vastutab selle e-poe kasutamisel tehtud toimingute eest.

13.3. Registreerunud ostja vastutab oma sisselogimisandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui kolmas isik kasutab ostja sisselogimisandmeid, et kasutada veebipoest pakutavaid teenuseid, peab müüja seda isikut pidama ostjaks.

13.4. Müüja vabastatakse igasugusest vastutusest juhul, kui kahjud tekivad sellest, et ostja ei ole hoolimata müüja soovitustest ja ostja kohustustest tutvunud nende tingimustega, kuigi tal oli võimalus seda teha.

13.5. Kui Müüja veebipoes on linke teiste ettevõtete, asutuste, organisatsioonide või isikute veebisaitidele, siis Müüja ei vastuta nende saitide sisu või tegevuse eest, ei jälgi neid ega esinda neid ettevõtteid ega isikuid.

13.6. Kahju korral hüvitab süüdi olev lepinguosaline teisele lepinguosalisele otsese kahju.

14. MUUD TINGIMUSED

14.1. Kõik vaidlused, erimeelsused ja/või nõuded, mis tulenevad käesolevatest tingimustest või mis tahes eraldiseisvast kauba müügilepingust või nende rikkumisest, lõpetamisest või kehtivusest, lahendatakse läbirääkimiste teel.

14.2. Kui kokkuleppele ei jõuta, võivad lahendust otsida mittekohtulikud lahendus asutused või, Eesti Vabariigi seaduste kohaselt, Eesti Vabariigi kohtud. Veebipoest ostetud toote kohta saate esitada taotluse/kaebuse riiklikule tarbijakaitseametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 14 66, veebisait www.vvtat.lt) või täita taotlusvorm EGS platvormil http://ec.europa.eu/odr/.

15. TASUTA TEENUSED

15.1. Müüja pakub klientidele tasuta elektroonilisi teenuseid:

  • Vestlused;
  • Kontaktvorm;
  • Uudiskiri;
  • Kliendi konto haldamine;
  • Oma arvamuse teatavaks tegemine.

15.2. Artikli 1 lõikes nimetatud teenuseid osutatakse 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas, välja arvatud jututeenus, mis on saadaval poe veebisaidil märgitud aegadel ja päevadel.

15.3. Müüjal on õigus valida ja muuta valitud teenuste pakkumise juurdepääsu tüüpi, vormi, aega ja meetodit, millest ta teavitab kliente vastavalt muudatustele.

15.4. Tasuta vestlusteenus on reaalajas toimuv ühendus Kliendi ja Müüja vahel kaupluse veebisaidil asuva kiirsõnumirakenduse kaudu.

15.5. Tasuta vestlusteenusest võib loobuda igal ajal.

15.6. Kontaktivormi teenus on sõnumi saatmine Müüjale, kasutades poe veebisaidil olevat vormi.

15.7. Nõusoleku tasuta teenusest võib loobuda igal ajal ja lõpetada müüjale päringute saatmine.

15.8. Uudiskirjateenust võib kasu tada iga klient, sisestades oma e-posti aadressi ja kasutades müüja veebipoes esitatud registreerimisvormi. Pärast täidetud registreerimisvormi esitamist saab klient kohe e-kirja teel aktiveerimislingi kinnituseks uudiskirja tellimise kohta registreerimisvormis märgitud e-posti aadressile. Kui klient aktiveerib lingi, sõlmitakse uudiskirjateenuse osutamiseks elektrooniliste vahenditega leping.

15.9. Uudiskirjateenus hõlmab müüja elektrooniliste sõnumite saatmist e-posti aadressile, milles sisaldub teavet müüja uute toodete või teenuste kohta. Müüja saadab uudiskirja kõigile tellinud klientidele.

15.10. Iga kliendiandmete uudiskirjas peab olema kõigepealt teavet saatja kohta, täidetud "teema" väli, mis määratleb sõnumi sisu, ja teave võimaluse kohta loobuda tasuta uudiskirjateenusest ja sellest keeldumise viisist.

15.11. Klient saab igal ajal loobuda uudiskirjade tellimusest, klõpsates tellimusest loobumise lingil igas saadetud uudiskirjas, mis saadetakse osana uudiskirjateenusest, või keelates vastava valiku kliendi kontol.

15.12. Kliendi konto haldamise teenus pakutakse vastavalt registreerimisel kirjeldatud tingimustele ja võimaldab kliendil muuta registreerimisel esitatud andmeid, jälgida oma staatust, vaadata tellimusi ja nende ajalugu.

15.13. Klient võib oma konto kustutada, esitades sellekohase taotluse Müüjale.